Partner

Dia lelaki yang tak terlalu suka keramaian
Dia lelaki yang tak terlalu suka makanan pedas

Dia lelaki yang suka dengan mayonaise
Dia lelaki yang suka bermain games (di pc)

Dia lelaki yang tergila-gila dengan triumph
Dia lelaki yang jatuh hati dengan pekerjaan offshore

Dia lelaki yang punya rencana bagaimana meraih mimpinya
Dia lelaki yang mencatat target yang ingin dia capai

Sementara saya…

Saya wanita yang sayang dengan dia
Saya wanita yang mengAamiinkan tiap doanya dari tempat yang berbeda

Sungguh..
Saya sayang lelaki ini
Saya tidak mau mengecewakannya

Sungguh..
Saya bahagia bisa menemaninya
Saya tidak akan membuatnya terluka

Semoga..
Kita tak pernah bosan saling mengingatkan
Dan Semoga..
Apa yang kita rencanakan berjalan dengan lancar

Aamiin…

Leave a Reply

